Det har hänt en hel del sen sist jag skrev. Min käre make har fyllt 30 år den 14/11 då var det kalas för honom. Vi hade kalaset hemma hos F föräldrar kändes lättare eftersom vi var en hel del gäster.
Igår var hade de julfest på Antons förskola. Anton var tomtenisse och var med och sjöng julsånger så gulligt att se honom sjunga. Efter sångerna framfördes ett julspel av 3-5 åringar som handlade om Jesu födelse. Anton var Herde så passade roll till honom han var ursöt. Vi var två stolta föräldrar som satt och beundrades över honom. Så härligt att se vårt barn medverka. Han gjorde det galant!
Anton är i en mysig ålder just nu han säger så ofta att han älskar oss och att han säger att han tycker det är tur att vi finns. Det värmer en moders hjärta att höra sitt barn uttrycka dessa ord. Det märks att han menar det. Jag är så glad över honom, han får varje dag att kännas speciell. Under en tid nu och fortfarande känner jag mig så trött och orklös av graviditeten, jag har mycket förvärkar vilket gör att jag känner mig så begränsad. Får ta den takt man orkar. Så blir en lugn jul med så lite julstök som möjligt. Vi vill ju inte att barnet ska komma riktigt än får allt ta och stanna där i magen ett tag till.
(vi tog inte bilder på alla gäster,
bilderna nedan är på oss och våra syskon från kalaset)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar