God Jul
&
Gott Nytt År
Kramar Anton, Johanna & Fredric
Vi har haft mysiga juldagar tillsammans med vår släkt. Julafton firade vi hos Antons farmor och farfar sedan på juldagen åkte vi ner till min familj och firade jul. Här blir vi kvar några dagar till. Skönt att bara ta det lugnt njuta av julfriden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar