måndag 11 oktober 2010

En helg i blekinge

Förra helgen var vi i blekinge och hälsade på min söta familj. På lördags morgonen tog vi en skön promenad i det vackra höstvädret. Anton fick åka med morfar på fyrhjulingen, gissa om han tyckte det var roligt. Senare på lördagen var vi på släktträff, det var roligt att träffa alla.
Det är alltid lika mysigt att hälsa på familjen, jag önskade att vi bodde närmare varandra.

Så söta i varsina södra kepsar.








Inga kommentarer: