Båda jag och Anton har fyllt år så vi har haft lite kalas. Mer kalas blir det nästa vecka då vi tänkte ha lite barnkalas med Antons kompisar. Nu veckan har Carro, Emma och Leah varit här så kul. Imorgon åker de hem tomt det kommer bli utan dem.
Anton ett riktigt charmtroll.
Anton ett riktigt charmtroll.






4 kommentarer:
Oh, pallen är jättesnygg! Den har jag faktiskt också kikat på. :)
visst är den cool!!!
Hej du sköna kvinna! Hoppas du fick mitt mess på din födelsedag? Vilka fina bilder på er allihopa! Grattis igen i efterskott! Vi får höras snart och uppdatera oss lite mer om vad som händer i våra liv :=) kram kristina
Åh, men johanna jag har tänkt gratta dig hur länge som helst... men GRATTIS iaf i efterskott och ett räjält sådant.... *skäms* men jag tänkte på dig på födelsedagen om de hjälper... ;) Hoppas allt är bra med dig och din familj!! ha en fortsatt kul helg me systrarna!! KRAM elin wahlström
Skicka en kommentar