torsdag 1 januari 2009

Vår älskling två år!

Älskade Anton...,
Idag är det två år sedan du tog våra hjärta med storm, var dag med dej är en glädje vi är så tacksamma att du är vår.
Du är det mest fantastiska som finns, vi är så glada över dej vår prins!
VI ÄLSKAR DEJ!

mamma & pappa.

Idag är ingen vanlig dag
för det är Antons födelsedag hurra hurra hurra.




Ballongkrig!!!

Kul att sätta ballonger på dörren.





Antons farmor, farfar och farbröderna
Henric och Jonas var här en stund och firade Anton.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIIIIIIIIS Anton, Så mysig kille som blivit så stor! Värst vad tiden går fort, den bara springer iväg,,,typ! Vi saknade er på nyår, lite boring utan er men vi klarade oss. Nej mössan är inte ny, köpte den för kanske några månader sen, trivs bra med den, så skön och snygg (tycker jag)
Miss u, baby Kram Annica

Anonym sa...

Hihi, man blir aldrig för gammal för ballongkrig! Får hoppas du får en massa ballonger att busa med på din födelsedag imorrn (idag) också. :)

Anonym sa...

Grattis till både Anton och till dej i efterskott!!! Våran dator har varit paj ett bra tag så nu så har vi äntligen fått en ny, har lite å ta igen med bloggar å kort här å var :-) hoppas allt e bra med er? Fick ni mycket fint när ni fyllde år? Ha det kanonbäst! Kram Tessa