måndag 12 januari 2009

Vår charmör!

Underbara gossebarn som vi älskar så mycket. Du gör oss så glad, vilken charmör vilket leende vilken glädje du sprider på alla möjliga sätt.
Du vet allt hur man gör när du ska charma din mamma och pappa, le så där härligt som bara du kan, springa så fort du bara kan plötsligt stanna och skratta gott. Ge en varm len klapp på vår kind eller en kram eller en puss!!!
Om ni inte redan visste det passar mössa till alla lekar faktiskt enligt Anton.





Anton lagar mat i mössa och allt!

Anton hjälper mig att låsa upp låset,
till vårt förråd.

Så här ser man ut när man bär glasögon när kylan kommer över en,
och plötsligt blir de varmt igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grymmaste bilden, vilka Glasögon.
Miss u min bästaste vän.
Tror du miss mig med a little bit. Kramis din engelska vän Annica

Anonym sa...

Öh, snygga gardiner ni har i vardagsrummet, för det är väl ert vardagsrum? vi har precis likadana, såg det nu. fick de tillsammans med en duk som jag fick av Ann för länge sen! Vad kul. ha det gött Kram din vän AT

Johanna sa...

jag har duken med men har gjort om den för jag tyckte den var alldeles för stor och lång till vårat bord.