Anton tycker de är så roligt att busa med sin pappa, speciellt en lek som de gör ofta, Anton kliver upp i vår säng självklart ska pappa också ligga i sängen sedan ställer han sig mitt i sängen och låter sig falla bakåt det ser bara för roligt ut. Många härliga skratt kan höras från sovrummet, jag lyckades fånga några bilder på detta.
Anton i luften.
3 kommentarer:
Hihi, vad härligt det ser ut. Vill också vara sådär liten och lättroad ibland. :)
Åh vilken super pappa bild det var, hur gulligt som helst, vad härligt! Kärlek till våra underbara favvo vänner. KRAM ANNICA
Va kul de har!! Ja det är kul o flytta, men de är mycket jobb innan allt är på plats...ja här blir det tjejkväll om ett tag, men de blir senare i vår kanske...tjejkväll i skövde snart kanske!?:) Du måste höra av dig om du åker till jkp! Då måste vi ses!! Kanske en dag på stan?! kram kram / frida
Skicka en kommentar