torsdag 29 januari 2009

Anton busar med sin pappa

Anton tycker de är så roligt att busa med sin pappa, speciellt en lek som de gör ofta, Anton kliver upp i vår säng självklart ska pappa också ligga i sängen sedan ställer han sig mitt i sängen och låter sig falla bakåt det ser bara för roligt ut. Många härliga skratt kan höras från sovrummet, jag lyckades fånga några bilder på detta.

Anton i luften.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, vad härligt det ser ut. Vill också vara sådär liten och lättroad ibland. :)

Anonym sa...

Åh vilken super pappa bild det var, hur gulligt som helst, vad härligt! Kärlek till våra underbara favvo vänner. KRAM ANNICA

Anonym sa...

Va kul de har!! Ja det är kul o flytta, men de är mycket jobb innan allt är på plats...ja här blir det tjejkväll om ett tag, men de blir senare i vår kanske...tjejkväll i skövde snart kanske!?:) Du måste höra av dig om du åker till jkp! Då måste vi ses!! Kanske en dag på stan?! kram kram / frida