onsdag 4 februari 2009

Barnkalas!

I helgen hade vi barnkalas för Anton, då hans fem bästa kompisar var här och firade att han fyllt 2 år. Det bjöds på Antons favorit mat korv med bröd, och till efterrätt biltårta. Självklart fick alla barn varsin godispåse som var och en hade fått fiska upp i fiskdammen som vi hade gjort.
Jag och F hade en rolig eftermiddag tillsammans med de goa och busiga barnen.




Här äts det korv med bröd.

Den snygga och goda biltårtan.
Här hjälps vi åt att blåsa ut de två ljusen.



Godisdax!
Fyra trötta barn som äter godis.
Anton ser upp till Elias ska göra som han.

Tack för att vi fick låna era goa barn en stund och tack för de fina pressenterna Anton fick.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad mysigt det ser ut och vilken häftig tårta!

Hihi har du oxå börjat med första bokstaven i killens (mannens) namn. Det är bra, dem ska ju inte få för mkt fokus i Våra bloggar. ;)

Anonym sa...

Hejsan vännen, så glad för kalaset, Barnen var i eld och lågor. de gillar er så mycket och tycker det är såååå roligt med Anton särskilt Elias! Ni hade verkligen gjort ett dunder kalas!!!! älskar dig, tack för pratstunden idag, du är en bra lyssnare! Kramis Annica