I helgen hade vi barnkalas för Anton, då hans fem bästa kompisar var här och firade att han fyllt 2 år. Det bjöds på Antons favorit mat korv med bröd, och till efterrätt biltårta. Självklart fick alla barn varsin godispåse som var och en hade fått fiska upp i fiskdammen som vi hade gjort.
2 kommentarer:
Oh vad mysigt det ser ut och vilken häftig tårta!
Hihi har du oxå börjat med första bokstaven i killens (mannens) namn. Det är bra, dem ska ju inte få för mkt fokus i Våra bloggar. ;)
Hejsan vännen, så glad för kalaset, Barnen var i eld och lågor. de gillar er så mycket och tycker det är såååå roligt med Anton särskilt Elias! Ni hade verkligen gjort ett dunder kalas!!!! älskar dig, tack för pratstunden idag, du är en bra lyssnare! Kramis Annica
Skicka en kommentar