I fredags kväll kom min familj och hälsade på oss. Anton hade redan hunnit somna så när han vakande i lördags morses blev han så överraskad när han fick syn på morfar, Anni och David som låg och sov, han stod länge och funderade vilka de var i mörkret.
I lördags var vi på stan och shoppade lite gran och tog en fika. Sedan på kvällen var vi hos farmor på middag då var även min faster med familj där.
I lördags var vi på stan och shoppade lite gran och tog en fika. Sedan på kvällen var vi hos farmor på middag då var även min faster med familj där.
Både jag och Anton fick så fina pressenter för att vi fyllt år. Tack underbara familj för helgen vi älskar er så mycket!!!
I lördags morse Anton öppnar paket.
Anton sitter hos goa morfar.
Dessa fina glas fick jag
kanske är svårt att se på bilden hur de ser ut.
kanske är svårt att se på bilden hur de ser ut.
Bakade en sockerkaka till efterrätt, den blev faktiskt god.
Anton fick en dammsugare gissa om han gillar den,
han tok diggar dammsugaren.
Anton tycker det är kul att gå utan byxor det gör han ofta,
vilket ni kan se på många bilder.
Anton tycker det är kul att gå utan byxor det gör han ofta,
vilket ni kan se på många bilder.
2 kommentarer:
Å vilken söt liten kille ni har :) Viggo tycker också om att gå i bara tröja, hihi..så sött. Jättefina glas förresten! Ha det fint du och familjen.
Hej!!
Det ar sa roligt att lasa allt. Saknar dig och ser fram emot att fa traffa dig relativt snart. Grattis i efterskott foresten. Kram
Skicka en kommentar