Det var heller inga problem att ha med Anton på festen han hade lika kul som vi charmade alla med sitt nya partytrick som går ut på att han blundar och ler samtidigt som han rynkar på näsan, det är störtskönt att se vilken charmig liten kille han har blivit. Det var inte så många småbarn med på festen men det var en liten flicka som Anton lekte med som var några månader yngre, hon hade en rosa väska som Anton tyckte var så kul att gå runt med, jag får nog ta och köpa en likadan till honom.
Vår lilla familj
Har leks de
Familjen
(Fredric var tyvärr tyungen att lämna festen tidigare pga jobb så hann han inte att vara med på bilden, och Anton ligger och sover i sin vagn).
Höggravida Carolina & Simon, Anni & Pappa
4 kommentarer:
Hej vännen, vilken underbart vacker familj ni är! Anton är ju ursöt! Har han börjat gå mycket nu? Hoppas du fick mitt mail, jag tror att jag mailade det förra veckan om jag ej minns fel. Ta han om dig och er, ni är helt fantastiskt! Kramar Kristina
Vilka fina bilder vännen. Ni är verkligen jätte söta tillsammans. Så roligt att se hela din fina familj på Bröllopet. De är så snälla...
Jag storm gillar fotot på dig och lilla Anton, den ser så otroligt kärleksfull ut. Mamma och Son det säger ju allt. Älskar dig oerhört mycket min vän. Det finns igen som du.
Jag ska ge dig bilderna så fort min dator funkar. Men du hade ju riktigt fina bilder, kul att se. Take care... Annica
Kul med bilder från bröllopet och av familjen :) Såg mysigt ut. Fy vad roliga dom var igår! Ser fortfarande för mig tystnaden efter Olivia drog ut sladden ;) Har tyvärr inga bilder på den här datorn.. men det kommer nog :)
Vi hörs! Kram!
Jättekul att läsa å kika på dina bilder! Han e ju så go lille Anton!! Får ta å träffas snart igen, va jättetrevlig! Ta hand om er1 Kramar Therese
Skicka en kommentar