I lördags var vi alla på stan och shopade lite inför bröllopet som vi alla ska på om två veckor (en kompis till oss gifter sig) Anton fick en sådan söt skjorta med en sleepover av morfar som han ska ha på sig på bröllopet han var så söt i den fast de är han i allt!. Sedan på eftermiddagen var vi hos Antons underbara gamla farmor Siv på middag hon är inte dålig hon som grejat och fixat med så god mat hon är nämligen 86 år inte illa va!
Världens vackraste kille
Pappa, gamla farmor Siv, Anni och Anton
2 kommentarer:
Vilken liten söt bananson ni har. Han har ett leende som en fjälla och en näsa som en blåmes. Han är som en calzone som man inte får nog av eller en rosa bmw z3 som man inte kan släppa blicken av ja han är det finaste i skövde tätort. lilla lilla antonius.
Puss en beundrare
Är en vän till Carro, hittade din blogg genom hennes. Ville bara säga att ni har en otroligt söt liten pojke! Ett riktigt charmtroll ser det ut som.. :)
Mvh, Karro.
Skicka en kommentar