tisdag 26 februari 2008

Besök från blekinge

Nu i helgen har Antons morfar, Anni, Emma och David varit här och hälsat på oss har varit så kul. Anton busat med alla även hunden balo som också var med, Anton tycker så mycket om djur han är inget rädd alls. Hans farmor och farfar har också en hund som han tycker om att busa med. Man får ha koll på Anton när han busar med hundarna eftersom han drar i pälsen lite då och då och de tror jag inte alltid att de små djuren tycker om.

I lördags var vi alla på stan och shopade lite inför bröllopet som vi alla ska på om två veckor (en kompis till oss gifter sig) Anton fick en sådan söt skjorta med en sleepover av morfar som han ska ha på sig på bröllopet han var så söt i den fast de är han i allt!. Sedan på eftermiddagen var vi hos Antons underbara gamla farmor Siv på middag hon är inte dålig hon som grejat och fixat med så god mat hon är nämligen 86 år inte illa va!


Världens vackraste kille

Bus killen!

Pappa, gamla farmor Siv, Anni och Anton

David & Emma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten söt bananson ni har. Han har ett leende som en fjälla och en näsa som en blåmes. Han är som en calzone som man inte får nog av eller en rosa bmw z3 som man inte kan släppa blicken av ja han är det finaste i skövde tätort. lilla lilla antonius.

Puss en beundrare

Anonym sa...

Är en vän till Carro, hittade din blogg genom hennes. Ville bara säga att ni har en otroligt söt liten pojke! Ett riktigt charmtroll ser det ut som.. :)
Mvh, Karro.