Idag har jag blivit moster och Anton fått en kusin helt fantastiskt! De blev en liten flicka som ska heta Leah vilket vackert namn till en vacker skapelse. Jag har fått en bild på henne till min mobil så jag vet hur hon ser ut. Leah föddes den 18 mars kl.9.55 vägde 3735g och 52 cm. Vi är så glada över detta stort grattis syster och Simon en spännande tid väntar för er. Tänk vad kul Anton och Leah kommer ha tillsammans. Grattis grattis grattis till eran lilla flicka! Vi älskar er så mycket.
2 kommentarer:
Åh.. vad roligt.. Leah!!!
vad kul det är att se alla bilder på anton och dig. Han är verkligen för söt!
Kram Carro
ja Grattis till er också att få bli moster är inte tokigt. jag är ju faster åt 5 underbara barn det är stort...
Men att ha egna barn är bäst... Super duper...
Älskar dig min underbaraste vän.
kram Annica
Skicka en kommentar