torsdag 21 februari 2008

Anton går

Anton våran älskade son har nu i veckan gått för första gången flera steg på raken själv utan att tappa balansen. Han har under några veckors tid gått längst med väggar, stolar, ja allt som han kunnat hålla sig mot men de är först nu han vågat släppa taget och gått några steg själv. När han inte vill eller orkar mer sätter han sig ner och hasar iväg på rumpan.

Min älskade syster Emma och min älskade bror David är här nu några dagar och hälsar på, Anton har så roligt med dem och vi med, det är härligt att han känner igen dem fast vi inte träffas varje dag. Det är svårt att träffas varje dag eftersom vi bor ca 30 mil från varandra. Men vi försöker träffas nästan en helg varje månad, familjen betyder så otroligt mycket. Det känns viktigt att prioritera ännu mer tid tillsammanas efter allt de svåra som vi gått igenom som familj att förlorat våran älskade mamma. Gud har burit oss alla och gör fortfarande, detta är något jag kunnat se nu. Jag är så glad över att pappa träffat Anni det är verkligen ett bönesvar! Vi välkomnar Anni med öppna armar.
Pappa och Anni kommer tills oss nu i morgon och stannar över helgen ska bli så kul. Roligt för Anton att träffa sin goa morfar och söta Anni.


Charmtrollet!

Anton går första gången själv lyckades fånga detta på bild

Visst är jag cool?

Anton leker med sås sleven

Antons nyinköpta mössa för dagen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad han är söööööööt! :)

Hoppas allt är bra med er annars och att ni får en mysig helg!

Kramkram

Anonym sa...

ja måste hålla med förgående talare. Han är bedårande. Jag älskar honom jätte mycket, för han är en kopia av dig Johanna. Han är en riktigt charmtroll. så vacker.
Kul att våra barn ska bli bästa vänner...ha ha ha
Kul det var att träffa Annie idag och din pappa. verkligen så söta tillsammans det var som att det lyste om dem.
Jag är tacksam som har dig som min vän. Du gör varje dag speciell för mig! Tack ska du ha min hjärtevän!
Ha en underbar helg så syns vi imorgon. Kramar Din vän Annica den vise