Igår vaccinerade vi oss alla tre mot svininfluensan, vi har varit i valet i kvalet om vi skulle det eller inte men nu har vi iallafall taget den. Anton tog sprutan först han var så duktig han satt stilla och sa inte ord när de tog sprutan. Jag måste nog erkänna att han var modigare än mig, jag var lite nervös innan. Anton satt mellan mig och Fredric när vi skulle ta sprutan, han sa till oss att det kommer gå bra, ingen fara!
Nu idag känner man sig lite seg och har ont i den armen sprutan togs i, blir nog säkert bättre om några dagar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar