Det har varit en bra sommar, jag har verkligen varit glad över att fått umgås som mycket med min son. För mig betyder familjen oerhört mycket, jag tror att det är viktigt att ägna mycket tid och ta hand om varandra. F har jobbat mycket i sommar men vi har fått några fina dagar tillsammans.
Jag växte upp i en mycket kärleksfull familj vi gjorde mycket roliga saker tillsammans. Mina föräldrar älskade varandra djupt och det riktigt lyste om deras kärlek. De delade på mycket och hjälpte varandra och oss syskon i allt. De uppmuntrade oss och ville värt bästa. Jag har bara fina minnen av min barndom jag har alltid känt mig älskad och värdefull vilket har hjälpt mig senare i livet. Till hösten är det tre år sedan min mamma gick bort och mycket tankar kommer, fast nu är det mer fina tankar, jag kan ofta se min mammas vackra ansikte, hennes vackra leende, hennes ögon som tindrade av kärlek framför mig. Jag HADE den bästa mamma man kunde tänka sig och jag HAR den bästa pappa man kan tänka sig.
Jag är omsluten av kärlek, jag har så mycket att vara tacksam för.
Vår Anton.

3 kommentarer:
Johanna min vän!
Du är en sån vacker och fin människa. Du är så tacksam över allt du har och du ser allt med sån värme och sån glädje! Tänk om alla kunde vara lite mer åt det hållet vad världen skulle se ut mycket bättre då! Jag är så glad över att ha en sån fin vän i dig!!
Tack för att vi kan prata om ALLT! Du är den enda vännen jag kan göra det med! JAG ÄLSKAR DIG! Kram Annica
Vad fina bilder och det är starkt av dig att dela med dig av dina tankar och lägga ut dem så andra kan läsa. Det berör och får en att tänka till att man har mycket att vara tacksam för.
Jag hoppas du har det bra just nu! Tänker på dig ofta...mer än vad jag säger.
Älskar dig!
Många kramar!
Elin
Tack! ni är för underbara.
Skicka en kommentar