torsdag 30 juli 2009

Bilresan gick bra!

Vi kom fram till min familj för några timmar sedan. Bilresan har gått väldigt bra Anton var så duktig hela vägen. Första timmen sov han, resten av tiden var han vaken, vi hade så roligt i bilen sjöng, skrattade och pratade massor. Min underbara son är fantastisk jag älskar honom så otroligt mycket!
När vi kom fram till "moffa" som Anton säger sken han upp som en sol han var glad över att vara framme och även att få träffa alla han pratat om hela vägen. Nu ska jag njuta av de dagar jag har tillsammans med familjen, så roligt att vara här igen.

Inga kommentarer: