Äntligen är sommaren här, så underbart jag har sommarlov ända tills i början av september. Jag och Anton har varit i blekinge i nio dagar och hälsat på min familj, vi kom hem nu i kväll. Syrran har blivit butikschef, hon och Simon har även köpt hus. Det finns en hel del att renovera i huset. S har hunnit med att göra ganska mycket under de dagar vi varit där, han är verkligen så duktig så fint det blir.
Jag har passat Leah några dagar, Anton och Leah har haft så roligt tillsammans. Vädret har varit så underbart så vi har badat en hel del. Anton var lite försiktig i början han tyckte det räckte att doppa fötterna, lite modigare blev han i slutet av veckan då han vågade doppa mer än fötterna. Kusinen Leah var däremot inget rädd för vatten, så fort hon fick syn på vattnet sprang hon i och slängde sig direkt i, och sprattlade som en liten fisk. En upplevelse var det att bada med två småttingar, det skiljer bara ett år mellan dem så jag hade att göra, men kul hade vi!!!
Anton tycker det är så roligt att få vara med och hjälpa till, så han har hjälpt morfar i garage med lite av varje. Sparka boll är även något Anton tycker är roligt så de gjorde han gärna med David eller Anni. Busa med fanns det även tid till att göra, Emma var bland annat en av dem han busade med.
Tänk vad tiden går fort när man har så roligt, fler besök till blekinge blir det säkert i sommar.
Lite bilder från den senaste tiden kommer inom kort.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar