För några veckor sedan var vi i blekinge och hälsade på familjen, min syster Emma kom hem från Sydafrika efter ha varit där i tre månader, vi hämtade henne på flygplatsen, det var så roligt att träffa henne igen.
Pappa hade köpt en gungställning som han hade ställt i trädgården åt sina två små barnbarn så gulligt av honom, där gungades det en hel del både av stora och små. Anton fick åka traktor med morfar vilket var mycket uppskattat. En utflykt med fikakorg i det gröna och beskåda Sveriges trädgård vilket blekinge kallas för, gjorde vi alla tillsammans med min kunniga morfar i spetsen.
Vi hade fantastiska dagar med familjen som alltid!
Anton fick åka traktor med sin morfar, vilket han tyckte var mycket spännande.
Han har pratat en del om detta nu efteråt, vilket minne han har!
Den nya gungställningen var uppskattad både av stora och små.
Anton och morfar vilar efter en lång dag.
2 kommentarer:
Vilka otroligt fina kort!!! =)
Var kul att ses på återträffen!
Ha det jättebra och hälsa familjen så gott!
Kramar från Ulrika
tack för ikväll!!! älskar dig mega mycket Kramis Annica
Skicka en kommentar