lördag 18 oktober 2008

Min älskade pojke

Min älskade pojke du är så vacker.
Jag blir så glad varje gång du ger mig en kram, en puss eller en mjuk klapp på min kind.
Jag tycker om ditt varma leende och ditt härliga skratt. Du är bara för söt när du rynkar ihop din näsa, och kniper ihop dina ögon du charmar alla.
Du är en nyfiken pojke som utforskar allt, busar och springer runt så fort tillfälle ges.
Varje gång du hittar något eller bara söker min uppmärksamhet ropar du på mig eller säger titta, titta.
Tack min pojke för den kärlek du sprider, Jag är tacksam att just du finns, att just jag får vara din mamma du gör mig lycklig.
Du och Fredric är det bästa som hänt mig och de mest dyrbaraste som finns jag älskar er mina hjärtan.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint du skriver, blir ju alldeles tårögd juh :-) hoppas ni mår bra? ´Hur går det för Anton på fsk? Sjuk lika ofta fortfarande? Kram Tess

Anonym sa...

du är ju värsta poeten!! jättefina dikter/ texter du skriver, fortsätt med det!! kram på dig! elin wahlström

Johanna sa...

Vad glad jag blir att ni tycker det. Jag tycker det är så roligt att skriva om min son. Anton har varit sjuk i helgen hans ögon har runnit, men idag så är det bra, men han är lite trött. I morgon på dagis var det utflykt till barnens hus i Falköping.Fredric tänkte följa med så hoppas på att han är helt frisk imorgon så han kan följa med.

Anonym sa...

Känn dig utmanad Johanna! ;)

Anonym sa...

ä er granne chef för Colorex? i Vara? du menar i colorama då? d ä olika hur lång tid d tar för honom å somna.. vi läser å säger gonatt sen stänger vi dörren å sätter oss utanför där vi har datorn..

Anonym sa...

Anton är ju för söt... Lägg upp mycket bilder nu så jag får vara uppdaterad

Carro