Fredric filmade Anton här om dan när han dansade till sin keyboard.
(jag jobbar på att vända videon åt rätt håll än så länge får ni vända på huvudet och kolla.)
(jag jobbar på att vända videon åt rätt håll än så länge får ni vända på huvudet och kolla.)
1 kommentar:
ok, Staffan lr? jo dom hade fått typ 250 ansökningar å så intervjuade dom 20. tycker ändå d ä knas att dom inte kan höra av sig..
Skicka en kommentar