måndag 22 september 2008

En lugn helg

I lördags var Antons farmor här och hälsade på oss. Hon hade med sig en sådan fin stickad tröja som hon hade gjort till Anton, hon är duktig på att göra fina tröjor till Anton.
Fredric har haft inspelning i studion hela helgen så jag Anton har varit själva, men en helg går fort.
Nu ikväll har Anton fått magsjuka han har inte velat äta på hela dagen och har varit lite mer ledsen än har brukar. Lilla killen har sådan diareé så i morgon får han vara hemma från förskolan. Jag ska iväg en stund i morgon ska redovisa ett arbete på högskolan, så Fredric får vara hemma med Anton, sedan får jag byta av med Fredric så han kan åka och jobba en stund.
Hoppas på att natten blir lugn för oss så vi kan sova.
Glöm inte att rösta på vilka glasögon ni tycker Fredric passar bäst i, bilder på dem finns längre ner på sidan.

Bilder på Anton från söndags morse en glad liten skrutt.


Anton sover gott i vagnen
i sin ny snygg tröja han fått av sin farmor.


3 kommentarer:

Andréassons sa...

Hej! Va söt han är, Anton!! Går de bra på förskolan? Har ni mycket i skolan nu? Ja, jag har tonat håret, utväxten sen sommarsolens blekning började bli för stor så jag behövde göra nåt åt de. Har du pratat med annica om att ses allihopa? Va säger hon? Hoppas ni har de bra och att Anton är bättre!! vi ses! kramar

Anonym sa...

Hej hej! Stackars lilla Anton som bara blir sjuker hela tiden, det e d som e negativt med at börja på fsk :-/ Annars e allt bra med er? vi har haft fullt upp och idag så e d gbg som gäller i em med min systerdotter å så kommer vi hem i morgon, ska bli kul! Ses någon dag ev i nästa vecka? Vore kul! Massa kramar!

Anonym sa...

Hej!
Va synd att Anton har blivit sjuk så du inte kan på fredag! Vi får se till att hitta en annan dag som passar! Hur går de i skolan? Jag tyckte fredrik passade bäste i stålbågarna, men dom andra va också snygga. har han bestämmt sig?
Ha de toppen så hörs vi! Hoppas Anton blir frisk snart och att du och fredrik klarar er! kramelikram