fredag 29 augusti 2008

Tidig morgon

Anton vaknade kl 6.15 nu i morse oj oj oj vad tidigt så tidigt har han aldrig vaknat. Jag kom i säng sent igår kväll bara mej själv att skylla. Leah vakande troligtvis av Anton nu i morse hon brukar annars sova till 9.30. Just nu är vi två trötta systrar med två pigga barn.
Om en och en halv timme ska Anton till dagis har mycket tid just nu som vi inte annars har.
Ha en bra dag alla!

Så här pigga är våra barn kl 6.15



Inga kommentarer: