Idag har Anton varit på dagis från 9.30-15.00. In skolningen går bra han leker för fullt med barnen han verkar trivas. Men han vill däremot inte äta middag och sova. Hoppas på att det kommer bli bättre. Jag syrran Carro och Leah har varit på stan och shoppat jag köpte en röd, vit rutig skjorta, en svart tröja och självklart något till min lilla älskling Anton en svart vitt scarf med snobben på jättesöt.
Har idag äntligen köpt en diskmaskin våran förra gick sönder så vi hittade en billig på blocket. Det vissade sig att det var några vänner till oss som sålde denna diskmaskinen. Fredric var och hämtade den idag så skönt nu slipper vi berget av disk i köket, mer tid till annat.
Imorgon är det dagis igen för Anton bara tre timmar sedan är in skolningen klar. Han börjar på "riktigt" nästa vecka då blir det bara två halvdagar för honom skönt. I morgon börjar matfestivalen vi tänkte väl gå en stund få se om vi hittar något gott att äta. Nu ska jag sova mannen min får jag nog inte med mej, han måste se klart seinfield han är tokig i det programmet natti natti!
Har idag äntligen köpt en diskmaskin våran förra gick sönder så vi hittade en billig på blocket. Det vissade sig att det var några vänner till oss som sålde denna diskmaskinen. Fredric var och hämtade den idag så skönt nu slipper vi berget av disk i köket, mer tid till annat.
Imorgon är det dagis igen för Anton bara tre timmar sedan är in skolningen klar. Han börjar på "riktigt" nästa vecka då blir det bara två halvdagar för honom skönt. I morgon börjar matfestivalen vi tänkte väl gå en stund få se om vi hittar något gott att äta. Nu ska jag sova mannen min får jag nog inte med mej, han måste se klart seinfield han är tokig i det programmet natti natti!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar