fredag 20 juni 2008

En vecka i blekinge

Vi har alla tre varit i blekinge ett tag och även min farmor följde med.Vi har haft så många härliga dagar tillsammans med familjen.
På vägen ner till blekinge stannade vi och fikade, Anton hade oturen att trilla ner från en bänk. Det var verkligen synd om honom. Han fick ett sår under näsan vilket syns på de flesta bilderna.
Min kära man var tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare eftersom han skulle jobba, någon måste göra det med. Jag och Anton stannade kvar då i blekinge nästan en vecka.
Vädret var helt kanon när vi var där närmare 30 grader. Vi passade på att åka till havet några ggr. Det kändes precis som att vara utomlands solen lyste, vattnet gnistrade och sanden var alldeles vit och mjuk.
Vi har även hunnit med att åka till Växsjö och shoppat. Anton har badat i polen, vi har grillat och mycket mer.


Anton busade mycket fast de var så varmt.
Han tyckte de var skönt att gå ner och doppa fötterna i mellanåt.

Killarna spelar fotboll, söta Leah låg i skuggan och mådde gott.
Anton vet allt hur han ska klappa Leah fint.

Anton åkte med morfar på gräsklipparen undan gick de.
Som ni ser röken bara yrde.


Jag och min syster Carolina och vara två små barn åkte en dag till växsjö och shoppade lite.
Vi hann inte att gå i så många affärer. Allt tar lite längre tid när man har barn.
Vi hade en härlig dag med mycket skratt. Du är så rolig syrran önskar vi kunde träffas oftare.



Glass i stora lass, Allt som David gjorde vill Anton också göra.

Min bror David döptes så underbart,
bilden blev tyvärr suddig men budskapet går nog fram ändå.

Här är vi på utflykt, vi packade fika korgen.
Min mormor och morfar tog med oss till ett mycket vackert ställe.
Morfar guidade oss runt i området vilket var mycket intressant. Fick inget kort på mormor och morfar tyvärr.



Grillkväll!!!


Anton badar i badpolen.

Anton tycker de är så roligt att leka med bilar.
Extra kul hade han när pappa var med och lekte.



Härligt att kunna sitta ute och äta middag,
min underbara pappa stod för serveringen denna dagen.



Tack för underbara dagar tillsammans med er.
Vi tycker de är så roligt att umgås med er.
Vi älskar er otroligt mycket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå säjer jag bara, det ser helt underbart ut!!! Vad fint d e där nere, kanske får ta en sväng dit å semestra, finns d typ camping el nått i närheten? Ni verkar ha så kuligt eran familj jämt, massa mysigt ju! Å du har ju världens snyggaste kropp ju, kan ju inte tro att du fött barn :-) massa kramar Therese

Andréassons sa...

Hej! Ja det ska verkligen bli såå skönt och komma iväg!! Speciellt om sommaren skulle bli som förra så har man nåt att se fram emot. Men nu hoppas vi ju på en underbar sommar här med. Va mysigt ner ser ut att ha haft de i blekinge. Härligt medhavet!! Nu ser vi fram emot bröllop på lördag, de ska bli kul!! Då ses vi!! kramar