Vi har alla tre varit i blekinge ett tag och även min farmor följde med.Vi har haft så många härliga dagar tillsammans med familjen.
På vägen ner till blekinge stannade vi och fikade, Anton hade oturen att trilla ner från en bänk. Det var verkligen synd om honom. Han fick ett sår under näsan vilket syns på de flesta bilderna.
Min kära man var tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare eftersom han skulle jobba, någon måste göra det med. Jag och Anton stannade kvar då i blekinge nästan en vecka.
Vädret var helt kanon när vi var där närmare 30 grader. Vi passade på att åka till havet några ggr. Det kändes precis som att vara utomlands solen lyste, vattnet gnistrade och sanden var alldeles vit och mjuk.
Vi har även hunnit med att åka till Växsjö och shoppat. Anton har badat i polen, vi har grillat och mycket mer.
På vägen ner till blekinge stannade vi och fikade, Anton hade oturen att trilla ner från en bänk. Det var verkligen synd om honom. Han fick ett sår under näsan vilket syns på de flesta bilderna.
Min kära man var tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare eftersom han skulle jobba, någon måste göra det med. Jag och Anton stannade kvar då i blekinge nästan en vecka.
Vädret var helt kanon när vi var där närmare 30 grader. Vi passade på att åka till havet några ggr. Det kändes precis som att vara utomlands solen lyste, vattnet gnistrade och sanden var alldeles vit och mjuk.
Vi har även hunnit med att åka till Växsjö och shoppat. Anton har badat i polen, vi har grillat och mycket mer.
Killarna spelar fotboll, söta Leah låg i skuggan och mådde gott.

Anton åkte med morfar på gräsklipparen undan gick de.
Som ni ser röken bara yrde.
Anton vet allt hur han ska klappa Leah fint.
Anton åkte med morfar på gräsklipparen undan gick de.
Som ni ser röken bara yrde.
Här är vi på utflykt, vi packade fika korgen.
Min mormor och morfar tog med oss till ett mycket vackert ställe.
Morfar guidade oss runt i området vilket var mycket intressant. Fick inget kort på mormor och morfar tyvärr.
Min mormor och morfar tog med oss till ett mycket vackert ställe.
Morfar guidade oss runt i området vilket var mycket intressant. Fick inget kort på mormor och morfar tyvärr.
2 kommentarer:
Ååååå säjer jag bara, det ser helt underbart ut!!! Vad fint d e där nere, kanske får ta en sväng dit å semestra, finns d typ camping el nått i närheten? Ni verkar ha så kuligt eran familj jämt, massa mysigt ju! Å du har ju världens snyggaste kropp ju, kan ju inte tro att du fött barn :-) massa kramar Therese
Hej! Ja det ska verkligen bli såå skönt och komma iväg!! Speciellt om sommaren skulle bli som förra så har man nåt att se fram emot. Men nu hoppas vi ju på en underbar sommar här med. Va mysigt ner ser ut att ha haft de i blekinge. Härligt medhavet!! Nu ser vi fram emot bröllop på lördag, de ska bli kul!! Då ses vi!! kramar
Skicka en kommentar