Här om dagen hittade Anton en stubbe när vi var ute och gick. Den tyckte han var rolig ville självklart sitta på den. Han satt så stilla, jag kunde då få lite söta bilder. Sedan när vi kom hem var de bus som gällde krama mamma och pappa de kan han allt var lille snutt!!!
3 kommentarer:
hej så söta bilder på lilla anton,, ärligt talat så måste jag säga att jag ser faktiskt ingen skrattgrop på hans vänstra sida, framgår inte alls på korten puss Emma
Hallåj vännen! Hoppas allt e fint? Jättefina kort du lagt ut! Jag sökte ett jobb liknande d jag har nu, men förståndshandikappade, men den tjänsten var 19-08 med sovande jour, skulle passa mej perfekt! Vad ska ni göra till midsommar? Hoppas ni får det kanon vad ni än ska göra!! Massa kramar Therese
Sååååå söta bilder, vad grymt duktig du är Johanna riktiga proffsbilder må jag säga!
Kanske borde satsa på det som karriär. Ska bli nice att träffa er imorgon. Elias och Gabriel ser fram mot det!
Jag tar med mig lite Mio glass. Bra va?
Kramar Från Annica
Och förresten skrattgropen syns jätte bra!
Skicka en kommentar