måndag 16 juni 2008

Stubben och kramkalas

Här om dagen hittade Anton en stubbe när vi var ute och gick. Den tyckte han var rolig ville självklart sitta på den. Han satt så stilla, jag kunde då få lite söta bilder. Sedan när vi kom hem var de bus som gällde krama mamma och pappa de kan han allt var lille snutt!!!



Ser ni skrattgropen på vänster sida, jag har också en sådan på samma sida.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej så söta bilder på lilla anton,, ärligt talat så måste jag säga att jag ser faktiskt ingen skrattgrop på hans vänstra sida, framgår inte alls på korten puss Emma

Anonym sa...

Hallåj vännen! Hoppas allt e fint? Jättefina kort du lagt ut! Jag sökte ett jobb liknande d jag har nu, men förståndshandikappade, men den tjänsten var 19-08 med sovande jour, skulle passa mej perfekt! Vad ska ni göra till midsommar? Hoppas ni får det kanon vad ni än ska göra!! Massa kramar Therese

Anonym sa...

Sååååå söta bilder, vad grymt duktig du är Johanna riktiga proffsbilder må jag säga!
Kanske borde satsa på det som karriär. Ska bli nice att träffa er imorgon. Elias och Gabriel ser fram mot det!
Jag tar med mig lite Mio glass. Bra va?
Kramar Från Annica
Och förresten skrattgropen syns jätte bra!