lördag 24 maj 2008

Lek kompisar

För några veckor sedan var jag och Anton och hälsade på Therese och hennes dotter Nova. Storebror Alvin var på förskolan. Det är så mysigt att träffa er!

Två söta tjejer

Anne Linn och hennes dotter Olivia är här hos oss i mellanåt och hälsar på det tycker vi är jätte roligt. Anton och Olivia leker mycket tillsammans rättare sagt de gör allt tillsammans just nu när de träffas.

Grannflickorna tycker om att busa med Anton och Anton tycker de är så roligt att busa med dem han skrattar nästan hela tiden.

1 kommentar:

Andréassons sa...

Hej, måste bara säga att Anton är verkligen så söt. Speciellt det kortet på balkongen när han sitter på huk och skrattar!!:)