Idag fyller vår fina lille gosse 1 år.
Han har lärt sig en hel del under det här året. Han kan gå själv, han pratar mycket. Har stort behov av närhet, vill kramas ofta och tycker om att sitta i knät och mysa. Läsa bok är spännande framför allt om han får bita lite i kanterna på böckerna i mellanåt när vi läser.
Leka med storbror är roligt, de leker väldigt bra tillsammans, härligt att se syskonkärleken mellan dem.
Anton är mån om sin lillebror ser han att lillebror gör saker han inte får är han där och visar eller lyfter bort honom. Om lillebror skadar sig vill Anton gärna trösta honom. Han kallar Jacob ofta för älsklingen och säger att han älskar honom, så gulligt!!!
Grattis vår goding, puss på dig
kärlek mamma, pappa o Anton.
Storebror ville gärna vara med och hjälpa lillebror att öppna hans paket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar