måndag 13 juni 2011

barnvälsignelse, bröllop och student

De senaste veckorna har det hänt en hel del i familjen Björegrens liv. Det har varit barnvälsignelse för lille Jacob. Sedan helgen efter gifte sig min syster Carolina med Simon ett fantastiskt bröllop Leah var brudnäpp så söt. Förra helgen tog min kusins barn Emil studenten.
(Bilder från bröllopet kommer i nästa inlägg)

Barnvälsignelse för Jacob 29/5
Anton och bästa kompisen Gabriel


En fantastisk bild på Antons goa farmor Lola.
Anton tycker så mycket om sin farmor. De har alltid roligt ihop när de träffas.
Tack för allt du gör för oss vi älskar dig!!!

/ Foton: Tagna av farbror Jonas Pehrsson

Inga kommentarer: