ni kramar, skrattar, pussar och ler vi är så glada och tacksamma över allt oss ni ger.
Så härligt med syskonkärlek! De är så fina dina pojkar! Hoppas ni mår bra!Kram Jennie Järkehed
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Så härligt med syskonkärlek! De är så fina dina pojkar! Hoppas ni mår bra!
Kram Jennie Järkehed
Skicka en kommentar