torsdag 17 februari 2011

Anton har blivit storebror

Lördagen den 5 februari kl 16.18 föddes vårt andra mirakel Jacob. Han hade bråttom till världen föddes 15 dagar för tidigt. Förlossningen gick på knappt 18 min från att vi kom till sjuhuset till att han låg på min mage. Han vägde 3385g och var 50 cm lång.
Jag njuter av att vara mammaledig det är så underbart att vara hemma och ta hand om dessa två pojkar.
Älskar er så mycket!

stolt storebror
stolt mamma
puss på dig

Inga kommentarer: