tisdag 4 januari 2011

De tre kusinerna

Kusin kärlek!
De här två godingarna har så roligt tillsammans när de träffas.
Tänk om vi bodde närmare varandra då kunde vi träffas oftare.
Vi tycker så mycket om er.




Inga kommentarer: