Vi har varit i Vimmerby några dagar på semester. Hyrde en mysig liten stuga, en av dagarna var vi på "Astrid Lindgrens värld" så roligt det var. Anton trivdes verkligen. Vi var också i katthult där Emil i Lönneberga filmerna spelades in, och ett besökt till Bullerbyn blev det också. Vi hann också med att kolla på Astrid Lindgrens barndomshem.
Efter Vimmerby skulle vi åka till min pappa vilket Anton har pratat om så länge han har verkligen längtat efter sin morfar och Anni så nu äntligen är vi hos pappa några dagar. Min syster har ju fått barn en liten Noel, så flera besökt till dem har vi hunnit med och fler lär det bli innan vi åker hem. Han är bara för underbart söt, så vacker liten kille.
Igår var pappa, Anni, Anton och kusinen Leah på cirkus barnen hade så mycket att berätta när de kom hem. De hade haft en riktig rolig kväll tillsammans. Anton och Leah hade fått pröva på att rida häst vilket Anton inte har vågat tidigare men när morfar och Anni var med var hann en riktig superhjälte konstigt att de alltid blir så där modiga när någon annan passar dem.
I väntan på en teater med "Karlsson på taket"
Anton rymmer från snickaboa
Utanför Nils Karlsson Pyssling
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar