lördag 17 juli 2010

Kolmården

Igår var vi tillsammans med Antons farmor & farfar på Kolmårdens djurpark.
Delfin showen var fantastisk, vilka djur wow. Safari turen var spännande, att få se alla dessa vilda djur på så nära håll. Det var en spännande dag med mycket upplevelser för båda stora och små.

Anton kör mini jeep

Delfin showen


Lola, Christer o Anton.

Vår prins!

Inga kommentarer: