fredag 2 april 2010

Glad påsk!

Påsken firar vi i blekinge tillsammans med min familj i år. Nu ikväll ska vi hem till min syster hennes Simon fyller år idag så det ska bli kalas. Smörgåstårta ska vi få. Imorgon blir det påskfirande, få se om påskharen har gömt några påskägg till de små.
Jag önskar er alla en glad påsk!

Inga kommentarer: