Vår lille kille har blivit en stor kille, det märks bland annat på när han pratar, han har alltid så mycket att fråga och berätta.
En väldigt fin egenskap Anton har är att han alltid vill krama och pussa oss när någon av oss går hemifrån, det är också viktigt att vi inte bara pussar och kramar honom utan även att jag och Fredric pussar och kramar varandra annars blir inte Anton nöjd, helst ska vi kramas alla tre samtidigt. Varje kväll innan Anton ska lägga sig läser vi alltid tre böcker, ber Gud som haver, jag får en stor kram av av honom och vi säger alltid att vi älskar varandra, sedan avslutar med att säga god natt!
Anton pratade med sin morfar i telefonen i eftermiddags han hade mycket bra frågor att ställa, -vad gör du moffa? - är Anni hos dig?
-vart är Baloo - vad gör David? - hej då moffa!
Den vackraste!



1 kommentar:
anton är riktigt söt:D
Skicka en kommentar