lördag 25 juli 2009

Sommarland!

Min syster och hennes familj är hos oss och hälsar på några dagar så kul! Idag har vi varit
på sommarland allihopa. Vi har haft en underbar dag tillsammans.

Bilder från dagen.

Anton tyckte det var så roligt att köra bil, han var så duktig på att, svänga, trycka på pedalen och stanna, det fixade han galant!



Anton och Leah kör sina pappor.

Gullungarna så glada över att köra lastbil.








Fredric och Simon åker gocart.
(F i den svarta bilen och S i den röda bilen).

1 kommentar:

Andréassons sa...

Härliga bilder!! Kul med sommarland!