måndag 27 juli 2009

Lilleman med sina nya coola brillor...

och sin nya snygga arsenal fotbollsdress!!!

Tack morfar, Anni och David
för den snygga fotbollsdressen.







1 kommentar:

Elin sa...

Vad fin bild! =)