Idag har jag och Anton varit hos min underbara farmor. Jag tycker så mycket om henne, så glad att hon finns. Vi blev bjudna på god fiskrätt, färskpotatis, sås, grönsaker och nybakat bröd. Glass till efterrätt, och lite senare på dagen åt vi även korv med bröd.
Anton har varit så duktig idag och sagt till mig när han behövt kissa, inte alla ggr men några och det är en bra början i alla fall.
(bilden tagen från min mobil).

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar