För några veckor sedan fyllde Antons farfar år så då var vi på kalas. Antons farmor hade gjort så god mat det är bara en av hennes underbara talanger. Anton tycker verkligen om sin farmor och farfar, men allra mest busar han med sin farmor och de förstår jag hon har så mycket energi och ägnar så mycket tid åt Anton, TACK! för att ni finns vi älskar er.
En nyfiken Anton hjälper farfar att öppna paket.
En liten pojke i en korg.
Korgen användes som en gunga,
gissa om det var uppskattat!
En trött Anton efter ett långt kalas.
Pjamasen på dags för hemfärd. Farmor hjälper Anton med skorna.
3 kommentarer:
tjena!!
hörde att du träffat pappa för ett tag sen... och frågade om jag ska på återträffen.... vet fortfarande inte.... inte alls många från min klass som ska dit... hur ska du göra... har ju tills imorn på mig och bestämma... ;) hoppas allt är bra med dig!!
kramkram elin wahlström
Hej hej! Allt väl? Söter han e lille Anton... Nu måste du anmäla dig till återträffen jag å Lys anmälde oss igår å jag såg att Ulrika var anmäld. Kommer bli jättekul tror jag :-) Massa kramar Tessa
Hejsan! Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska gå, bestämmer i morgon, men lutar nog åt att jag går.
Skicka en kommentar