måndag 9 mars 2009

En helskön dag!

Idag har jag och Anton haft en helt underbar dag tillsammans, vi har busat en hel del både ute och inne. Vi har även köpt året första glass den var mycket uppskattad. Senare i eftermiddags kom min vän Elin och hälsade på oss, Anton tycker det är så roligt när hon kommer, "Ein, Ein" ropar till henne.





1 kommentar:

Anonym sa...

sötnosar..men har du köpt en ny stol till hans rum ? puss syrran carro