Vill börja med att säga att jag älskar dig pappa så mycket är så tacksam att just du är min pappa.
Jag är glad över att du har träffat Anni hon är fantastisk. Att du på nytt får känna lycka igen trots mammas bortgång.
Många kramar och pussar till dej pappa på farsdag!!!
Många kramar och pussar till dej pappa på farsdag!!!
Anton har firat sin pappa idag med massa pussar på kinden, frukost på sängen och han har även målat en jättefin teckning.
I eftermiddags var Antons farmor, farfar, Jonas och Henric här vi hade lite farsdag firande med thailändsk mat och blåbärs paj som efterrätt.

Anton hjälpt till att slå in pressenten till Fredric idag
en ballong tyckte Anton passade bra att tejpa fast på paket.





4 kommentarer:
Vilken konstnär! :)
Hej hej!! Självklart kan jag kika på grejer till dej, inga problem bara jag hittar d som sagt, antingen så messar du elle så skriver du på blogg elle bilddagboken :-) om det inte kostar allt för mycket så lägger jag ut sålänge så vi vet exakt vad det går på sen... annars allt bra? Kram kram
Va mysigt det ser ut! Fin tavla du hade fixat av hans teckning! Ja vi ser fram emot att flytta till Jönköping! Vi var ju och kollade på en lägenhet i veckan och har nu tackat ja till den! Så 1 februari flyttar vi dit! Inte så långt från Erika o Philip om du har vart där. Vi hörs o ses nästa lördag hoppas jag!! kramar
Ja det ska bli kul och flytta till Jönköping, och nära erika och philip! Ja de bor ju jättefint!! Kul att du kommer på lördag, ska bli kul o träffa alla!! KRAM
Skicka en kommentar