Jag och Anton var ute hela förmiddagen i det vackra höstvädret, vi plockade en hel påse med löv. Jag tänkte använda dem till att göra lite höst fint inne får se vad det blir av dem, jag får säkert lite hjälp av Anton han är bra på att hjälpa till på sitt vis.
4 kommentarer:
Fin fina kort :-))) Hittade du någon ny mössa? Hur har ni d på Torsdag? Kanske kunde ses då? Kram
Vilken mysig blogg du har! :)
Vilka fina o härliga höstkort du har lagt ut på dig o Anton!! Ja, jag hoppas att det löser sig på nåt sätt me jobbet. Kram frida
Hej! Vilken mysig blogg du har! /Linda (Åstebro)
Skicka en kommentar