måndag 29 september 2008

Vacker höst dag

Jag och Anton var ute hela förmiddagen i det vackra höstvädret, vi plockade en hel påse med löv. Jag tänkte använda dem till att göra lite höst fint inne får se vad det blir av dem, jag får säkert lite hjälp av Anton han är bra på att hjälpa till på sitt vis.


Här hittade Anton ett stort löv.






4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin fina kort :-))) Hittade du någon ny mössa? Hur har ni d på Torsdag? Kanske kunde ses då? Kram

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har! :)

Anonym sa...

Vilka fina o härliga höstkort du har lagt ut på dig o Anton!! Ja, jag hoppas att det löser sig på nåt sätt me jobbet. Kram frida

Anonym sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har! /Linda (Åstebro)