lördag 6 september 2008

Anton och Olivia har lekt.

Igår var Antons kompis Olivia här och hälsade på. De hade väldigt roligt tillsammans. När Olivia sen skulle åka hem gav hon Anton en puss på munnen Anton besvarade pussen så gulligt!

Jag och Anton har varit inne nästa hela dagen idag, har ösregnat här. Men vi tog en liten promenad ner till stan när de höll upp. Jag hittade en skinnjacka som jag köpte men är osäker på färgen för övrigt är den jättesnygg. Jag vill helst ha en svart skinnjacka men de är helt slut i min storlek.

Anton har precis ätit sitt lördagsgott och bjudit sin mamma på en hel del.
Min kära man är och jobbar i studion det är ett band där och spelar in en skiva. Han har varit där sen tidig morgon så han kommer säkert hem snart. Tänkte göra ordning något gott att äta tills han kommer hem.
Ha en go kväll!

Olivia och Anton äter kex.



Här försöker de fånga såpbubblorna.

Anton äter sitt "lördagsgott".

Den nya skinnjackan.

1 kommentar:

KomLivet sa...

Hej Johanna!

Jättefina bilder på småttisarna! :)var så bra att du kunde ha henne i fredags. Lite kaos här ute med att komma igång igen här.. haha..
Skinnjackan ser riktigt fin ut. Tycker den ser fin ut i brun, jag.. blir lite mjukare med brunt än svart.
men du måste ju välja det du vill.
nu ska jag hitta sängen. Har jobbat ikväll.. o ska jobba imorn.

tycker om dig!
kramar!