Förra helgen var vi tre på bröllop, Caroline & Simon gifte sig. Brudparet var så otroligt vackra vilket par!!! Caroline hade en sådan vacker klänning hon passade perfekt i den. Tack att vi fick vara med och fira eran stora dag tillsammans med er!
(för större bilder dubbelklicka på bilderna)
Caroline leds in i kyrkan av sin pappa Sixten.
2 kommentarer:
Vilka fina bilder, och åh vad lika ni är du och din syster. Du är så underbar som förtydligade att om man vill se större bilder skulle men dubbelklicka på de, så gullig är du...
Vilken pangbrud du är i den klänningen!!!
Tack för att du hjälper mig med mina darlings imorgon!
Many kramar från din vän Annica
Vilka fina bilder!
Det var en fantastiks fin könning du hade! och en alltid lika charmig son.
Kram Carro
Skicka en kommentar