Idag har vi haft en rikitgt kanon dag. Packade fikakorgen med egna gjorda baugetter fyllda med potatissallad, skinka, grönsallad och tomat till detta hade vi sockerdricka och sedan lite vindruvor. Gick ut på en promenad i de vackra vår vädret, Anton somnade i vagnen och vi hittade ett mysigt ställe att stanna och fika på sedan passade jag och Fredric på att ta en tupplur på en filt i gräset, vad kan man säga helt underbart att vara med sin familj det absolut bästa jag vet.
När Anton vakande väntade gott fika till honom också han åt mest av sina älsklingskex. Sedan var det lekplatsen som gällde han tycker de är så roligt att åka ruschkana, han sitter med spänning och väntar en liten stund innan han åker sedan skrattar han otroligt mycket.
Tack tack mina älsklingar för en fantastisk dag älskar er mest!
3 kommentarer:
Låter mys pys..=) hade jag också velat göra men tyvärr så finns det ingen mysig park här i olofström. Nu sover lilla leah så sött och fridfullt.
älskar er puss carro och leah
Tråkigt att ni varit sjuka men skönt att ni e bra igen! D låter som ni haft d kanon mysigt, därför du va så brun! Fin som Alltid, roligt att se er förresten! Nu e alla kalas över för Alvin, har d sista imorgon så i nästa vecka kanske vi kan ses? Massa kramar å ha en underbar helg! // Tessa m fam
Hej!! Tråkigt att ni vart sjuka, men skönt att ni är bra nu! Va mysigt de lät med en dag ute i de fina vädret!! Har ju vart så underbart nu!! Nu inser man att man har ett ganska lyxigt jobb:) får vara ute hela dagarna. Ja de va lite kul med tre bilar men nu är jettan såld så nu har vi två bilar och dem behåller vi. Skönt med en lite rejälare bil och säkrare framförallt. Är ni hemma nästa helg? vi kommer på söndag, invigningen! ha de gott!! kramar
Skicka en kommentar