tisdag 5 februari 2008

Varit i blekinge i helgen

Nu i helgen har vi varit i blekinge och hälsat på Antons morfar och Annie. De har varit så roligt haft en underbar mysig helg tillsammans. De var första gången vi träffade Anni de kändes så bra, hon gav ett sådant gott intryck. Moster Emma var hemma hos pappa i fredags till lördags förmiddag sedan skulle hon i väg och sjunga med sin gospel kör. Hon går nämligen folkhögskola gospel linjen. Moster Carolina och Simon var också och hälsade på i helgen, nu dröjer de inte länge tills Anton får en liten kusin och jag blir moster. Carro och Simon ska ha barn i mars de blir kul de!
Morbror David var så klart också hemma och busa med Anton.

Godingen
Anton står själv
Anton, Simon & Carolina, Anni & pappa

I söndags var vi ute jag, Fredric, Anton, hunden Baloo, Morfar och Annie på en lång promenad i skogen vädret var underbart. Morfar hade packat fika korgen med bullar kaffe saft och nougat gott.

Johanna hoppar högt, Anton myser med pappa
Fika paus, Anni & Anton

Avslutar med en skogs bild inte de finaste kanske

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!

Vad roligt att se alla bilder och höra om hur ni har det!!

Jag ska försöka ta mig i kragen ngn dag snart å slå en signal till dig :)

Kramar Ulle

Anonym sa...

Åh vad roligt det var att få se din kära familj. Annie verkar ju helt kanon underbar. Det ni berättar och bilderna ger ett starkt intryck av henne. Ska bli jätte kul att träffa henne.

Jag har jobbat idag är helt slut är knappt van att jobba långa pass nu efter 4årig mammaledighet. Och det klart skulle jag få välja skulle jag vilja få vara hemma med mina älsklingar jämnt...
Men, men...
Hoppas att Anton kan komma till samma dagis. Vore så roligt!
Vi får väl hoppas att kön dit inte är för lång.
Älskar dig min underbarste vän! Du är guld värd.
Kramar Annica

Anonym sa...

Hallo läckerbit familjen!
Vilken bild du har lagt in på mig... ser ut som att jag har pompereposas näsa...usch...=) tjusigt värre men hälsa lilla anton med en stor kram från moster Carro å lilla simme å mini mille...=) PUUUUUUssssss

KomLivet sa...

Fina bilder :) Ses snart! Kram!

Anonym sa...

hallå vännen!!
kul å se dina bilder, tittar allt in då och då ...=)härligt me alla familjebilder...

Pratade med Karro på MSN i går... tyckte de var dax att träffas, göra ett andra försök!! kommer hem helgen 8-9 mars, är du hemma då?? kanske på söndagen, är lite upptagen på lördagen... vore kul och vi kunde få till de... karro skulle prata med malin...

vi hörs!!

kramar elin wahlström

Anonym sa...

Hej älskade vän! Tänker på dig massa och kom på att jag ska ta ett besök in på er fina blogg! Vilka underbart fina bilder! Du är så vacker och anton är underbart gullig! Har tänkt maila dig länge nu, ska faktiskt ta och göra det nu efter jag skrivit :=) vill så gärna hålla kontakt med dig, hoppas du också vill det :=) många kramar kristina

Anonym sa...

Hej vackra syster, fina bilder, roligt med den där skogsbilden haha inte det snyggaste trädet
om en vecka ses vi, nu har jag pianolektion snart så jag måste gå.
älskar dig
kramar Emma