Vi har köpt en ny vagn till Anton det blev en Brio sing 2008 modell. Den är kanon lätt att köra och svänga och framförallt jättesnygg. Vagnen är vändbar vilket är bra eftersom man kan välja åt vilket håll man vill ha lilleman, det går även köpa till en hårdlift till nästa barn.
2 kommentarer:
Åh så snygg den är, och anton ser ju väldigt nöjd ut! kollade på den i affären igår och gillar den verkligen, något bred kanske..annars helt ok. Sugen på en liten till?!
/christine
Vagnen ser riktigt snygg ut. och den röda färgen var riktigt cool..
Ni är coola ni!
Tycker om dig min vän som alltid ställer upp för mig. Det är riktigt lyx att ha såna fina vänner!
Ha en kanon helg... Snygg min krille gör och jag var ju inte så snygg heller hihi....
Hälsa lille sötisen och den store såklart!
Kramar i massor!
Skicka en kommentar