måndag 7 januari 2008

Glad kille!

Visst passar den bra mamma och pappa?
Anton tycker så mycket om när jag eller fredric jagar honom då skrattar han gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan mina vänner
Vilka underbara bilder. Vad härlig han är er lille Anton. Så härligt att se när han kramade och mysade med dig idag...
Tack snälla för idag min vän. Det är alltid lika roligt att vara med dig. Tack för att du förgyller mitt liv! Förresten du var grym på bowlingen!!!!
Kramar Annica