Anton vår lilla älskling du har nu fyllt ett år. Tänk! vad tiden går, de känns inte som de var så länge sedan du föddes. Du är den vackraste som finns och vi är så glada över att du är våran kille. En kort tid innan du föddes dog din mormor, hon fick aldrig träffa dej, vi tror att hon ser dej från himlen.
När vi ser på dej fylls vi av tacksamhet vilken gåva att just du är våran. Vi ska göra allt för dej du är för evigt vår. Anton vår kärlek till dej är obeskrivlig. Vi älskar dej så mycket! Kärlek Mamma & Pappa
3 kommentarer:
vilka urgullig bilder och vilken skillnad. Men ändå syns det verkligen att det är Anton på den "yngre" bilden.
Vad härligt med barn.
Ta hand om dig min bästis!
See you...
Åh så roligt med kalas! vi har en månad kvar tills kalas, då blir det prinsesstema kan jag tänka mig! har du kollat mer ang. vagn, verkar som vi får besök här den 2 feb..då kan vi skicka med en ner om du vill.
kram christine & Alice
hej igen!
brio vagnen ser ju super snygg ut, den är säkert lite rejälare oxå. lycka till!
/christine
Skicka en kommentar