Nu i veckan hade jag och Annica avslutning för vår dansgrupp som vi leder i kyrkan. Vi tänkte då göra lite extra för barnen så vi bestämde oss för att klä ut oss lite grann. Blev de lyckat, visst är vi snygga? Anton fick med lite hår vilket syns på bilden...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar